1. | عوامل بروز ادعا در یکی از پروژههای طرح و ساخت زیرزمینی ایران (پروژه تونل و زیرگذر شهر تهران) | |
صفحه 1-18 | ||
سحر طاهریپور؛ محمدحسین صبحیه؛ مجتبی عزیزی | ||
2. | ارائه یک روش به منظور کاهش نشست سطحی زمین و جلوگیری از گیر افتادن ماشین TBM-EPB – مطالعه موردی | |
صفحه 19-34 | ||
هادی فتاحی؛ حسین قائدی؛ فرشاد ملک مجمودی | ||
3. | پیشبینی نرخ نفوذ TBM با استفاده از شبکههای عصبی و سیستمهای فازی-عصبی (مطالعه موردی از 14 تونل حفر شده در سنگ سخت) | |
صفحه 35-56 | ||
میلاد عامری؛ ابراهیم فرخ؛ حامد ملاداودی | ||
4. | بررسی اثر حفر تونل برنشست سازههای اطراف آن با نگرش ویژه بر ارتفاع و عرض سازه مطالعه موردی: تونل مترو اصفهان | |
صفحه 57-69 | ||
محمد امیری؛ مهدی عامری؛ صدیقه قاسمی؛ رعنا صالحیان | ||
5. | برآورد نیروی محوری طولی باقیمانده در پوشش تونلهای سگمنتی ناشی از نیروی جک های پیشران TBM | |
صفحه 71-92 | ||
رضا صباغ کرمانی؛ مهرداد امامی تبریزی؛ محمد رضا چناقلو | ||
6. | تعیین عمق مناسب برای حفر تونلهای مترو با توجه به دیدگاههای فنی و هزینهای؛ مطالعه موردی خط دوم قطار شهری تبریز | |
صفحه 93-117 | ||
محمدرضا اکبرزاده ارپاچائی؛ سید محمد اسماعیل جلالی؛ علیرضا طالبی نژاد | ||